مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالحجه(عج) شهرستان بندرعباس: 

جشنواره فرهنگی «آینده از آن توست» در شهر شمیل برگزار می‌شود 

«تنی» از برگزاری جشنواره فرهنگی با شعار «آینده از آن توست» به همت کانون فرهنگی هنری انصارالحجه (عج) در شهر تاریخی شمیل شهرستان بندرعباس خبر داد. 
کد خبر: ۶۹۶۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹ - 05October 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «سبحان تنی» مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالحجه (عج) شهرستان بندرعباس اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری انصار الحجه (عج) به مناسبت هفته ملی کودک، جشنواره فرهنگی با شعار «آینده از آن توست» در شهر تاریخی شمیل برگزار می‌کند.  

وی با بیان اینکه جشنواره فرهنگی با شعار «آینده از آن توست» از ۱۴ تا ۲۰ مهر برگزار خواهد شد، افزود: این جشنواره در رشته‌های نقاشی، کتاب و کتابخوانی، تربیون کودک، بازی و سرگرمی، اکران فیلم، اردو، نمایش عروسکی، قصه گویی و مسابقه برگزار می‌شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالحجه (عج) بخش شمیل شهرستان بندرعباس ادامه داد: ویژه برنامه «کودک و هنر» (مسابقه نقاسی) با موضوع کودکان غزه ساعت ۱۶ شنبه ۱۴ مهر و «کودک و کتاب» نیز ساعت ۱۸:۳۰ روز یکشنبه برگزار خواهد شد.  
وی از «تریبون کودک» با موضوع آروز‌های آینده و انتظارات کودکان از بزرگتر‌ها  ساعت  ۱۸:۳۰ روز دوشنبه، «کودک نشاط و بازی» (اجرای پانتومیم) ساعت ۱۸:۳۰ روز سه شنبه و «اکران فیلم» ویژه کودک و نوجوان ساعت ۱۸:۳۰ روز چهارشنبه به عنوان دیگر برنامه‌های جشنواره نام برد.  

تنی گفت: «کودک و طبیعت» (اردو در طبیعت اطراف بخش شمیل) راس ساعت ۱۶ «نمایش عروسکی» و «قصه گویی» ساعت ۱۸:۳۰ روز پنجشنبه و «مسابقه مادر و کودک» ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه بخش دیگری از برنامه هاست.

وی عنوان کرد: کانون تخصصی خواهران ریحانه‌های بهشتی، پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله (ص) و پایگاه مقاومت بسیج خواهران یاس نبوی در برگزاری جشنواره فرهنگی «آینده از آن توست» با کانون فرهنگی هنری انصارالحجه (عج) مشارکت دارند.

شمیل با قدمت بسیار بالا در فاصله ۸۰ کیلومتری از مرکز استان هرمزگان و در قسمت شمال شرقی استان بین شهرستان میناب و بندرعباس قرار دارد؛ اکثر اهالی شمیل به دلیل موقعیت جغرافیایی منطقه و وجود رودخانه‌های بزرگ به شغل کشاورزی و دامداری اشتغال دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها